Ben jij een organisatietalent met een passie voor planning en administratie?
Samen met twee collega’s vorm je de spil van House of Care. Je werkt zelfstandig, maar niet alleen.
Wat ga je doen?
🔹 Planning & coördinatie: Je regelt de inzet van kraamverzorgenden en maakt slimme combinaties om te zorgen dat het gezin hooguit twee verschillende kraamverzorgenden over de vloer krijgt. Je hebt het vermogen om vooruit te kijken. Ook als het druk is, krijg jij de inzet voor elkaar.
🔹 Eerste aanspreekpunt voor het team: Onze kraamverzorgenden zijn onze ‘interne’ klanten. Jij staat voor ze klaar bij vragen over roosters, ziekmeldingen, vakanties, herindicaties etc.
🔹 Frontoffice taken: Je checkt de dagelijkse aanmeldingen in samenhang met de capaciteit, schrijft nieuwe cliënten in, vertelt ze wat ze kunnen verwachten en handelt het administratief af. Bij vakanties van collega’s spring je bij voor telefonische intakes. Met je collega’s zorg je ervoor dat we 24/7 bereikbaar zijn.
🔹 Backoffice & administratie: Je beheert o.a. de centrale mailbox, factureert kraamzorguren, verwerkt salarisoverzichten, maakt roosters.